Wednesday, February 29, 2012

mistik or bistik???

Yo..

still kat opis.
dan masa-masa yg banyak ni la aku suke membace blog2 best..especially blog akak peej ni.
expose mistik kan..hasilnya mata aku duk tkelip2.

alkisah jam 9pm tadi, aku duk la ke toilet.
penpaham la, bentuk opis aku ni pelik.

so akan lalu mcm koridor tp still dlm bangunan cumenya berkaca, nampak la luar n kubah hijau tempat PM nye opis.
tp da malam, harusla gelap.

after 7 minutes, settle tugas.
aku melangkah dari toilet.

oh toilet aku ni bdekatan dgn lif..so mcm lorong..aku da dgr tapak kaki org da.
harusla bunyi nya dtg dari koridor.
so aku slow down.

sekali motip nak dekat koridor tu, bunyi tapak kaki tu takde. aku julur kepala tgk kiri - kanan (sepanjang koridor)

oh..takde org, aku sedapkan hati..kate org tu maybe da masuk toilet lelaki.
nak ikot logik, mmg tak ar...nama pon sedapkan hati kan....

aku langkah kuar, belok kiri nak ke arah tempat aku..kena lalu koridor bercermin..
mata gatal nak gak tgk luar.
oh yes...*bulu roma & tengkuk meremang siot type entry ni*

ade satu benda putih terbang laju tepi cermin...aku tengok ye..betul2 tgh mengadap cermin...
kau agak ape?

rapat tepi cermin ye.....

aku lalu smbil ckp lam hati;

"burung kot...burung kot..."


aku jalan laju-laju sambil jeling2 cermin..mang scary nak mampos la.
ape2 pon...aku still sedapkan hati mengatakan BURUNG.
please weh, aku bekerja ni...

hurmmmm....mula ah tulang belakang aku sakit n bersin. dah kenapa kan?
okay lah...tu jek cite nya.

harap2 xde ape berlaku....

No comments:

Post a Comment