Friday, February 10, 2012

stress memanjang

Salam.

Sorry, actually nak update. Sad, mood tercalar.
Someone dah spoilkan.

Like always, pekik2 lepastu dah tau salah sendiri...cari point lain yg memang bukan salah aku.
Even aku ni kadang-kadang dah mcm kuli.
But salah ke? Salah ke hargai sikit pengorbanan aku selama 6 tahun ni.


DOWN.

Bukan merungut kerja banyak and kadang-kadang kerja bukan-bukan. Tp...adoilah, aku ni kira tahap sabar tinggi. Ikut hati tadi, aku da menjawab and menempik. Roses kan, memang hebat. Org mane tau aku tgh sentap ke ape. Chill aje sepanjang masa, dalam hati sudah mengelegak.

Bajet nak diam je.
Tp dia, duk buat2 nak berborak la. Buat lawak la..haihhh..

okay, tu cerita sebelum solat Jumaat.

And now..aku tgh sibuk.
tau sibuk ape? sibuk kelam kabut bagai nak gila bukak web sana. bukak blog sini.
lepastu sakit otak.



dahla. xnak fikir.
nak tido.

tadi ma call--

"xbalik makan tgh hari ke, meh la..abang ade ni.. hah hah hah hah" --


(amboi mak aku ni, mcmkan putrajaya - seremban tu 10 minit je)



OH suka dgr mak aku gelak sebab de cakap;

"kau dengan mak kau, gelak sama kan? sebijik!"

=.=''

No comments:

Post a Comment