Thursday, February 9, 2012

2 in 1

Salam.




Pejam celik dah Khamis. Semalam aku balik agak lewat dan keadaan agak longlai.

Rupanya kesedihan aku semalam tu ada perkhabaran gembira.




Alhamdulillah. Thanks to Izuddin, my future adik ipar.






Ni alkisah Sabtu lepas. De pergi bersantai-santai dengan family de (dgn uncle de semua2).

Funny sebenarnya. Oklah..


Actually my fiance proposed me and he asked me this...


.

.

.

.

.




My Lauri tu aku set untuk OH. Since 1st declare, tak pernah letak nama lain. Sebab nanti aku blur terukk. Aku mcm....


mamat ni melawak ke? kan da bertunang.


Siap bgtau kawan aku lagi, dorg marah aku sebab;


"bodoh ek, gila habis romantik dah tu tau..balas je la..jgn cari pasal. cakap je YES i DO"



teka lah aku jawab ape.


.


.


.


.


.


.


.


YES I DO


.


.


.


haha, xde maknanya.


.


.


.


.


.


"Alhamdulillah, yeyeyeyeye nak taweeeennn"





p/s: mesti muntah darah kan kan kan?..kahkah..supergediks! igt selalu ke nak tunggu OH mcmni. Tak dapat der..setahun sekali dua je bsifat romantik.

No comments:

Post a Comment