Wednesday, September 7, 2011

wednesday yang messy

Salam & Hai.


Rabu.

7/9/2011. Kejap je dah September kan? Pejam celik, pejam celik da nak berakhir 2011. Ok, tipu. Ade lagi 2 bulan lebih.


Dan dah sepatutnya, aku kena lupakan dua bulan terakhir ni untuk fokus 2012 punye hal.

Mean, hanya ada 4 bulan saja lagi untuk aku berjimba-jimba-babun.


So far ape yang aku dah buat?

hahaha.. aku hanya duduk n blogwalking je ke b2b nye blog. Sibuk2 tgk persiapan mereka. Nampak seronok, nampak ade yg pening.


Malasnya nak buat apa-apa.

Lau duet ni banyak, haih laaa kan. Contact sane sini pastu goyang kaki *berangan*.

Yea...aku kan last minute punye manusia. Jenis tak amik port...selagi belum kena tiaw, boleh la aku berperilaku mcmni kan kan kan.



Tapi nak settlekan dulu kursus.

Da settle, baru sibuk nak me-mlaning mcm2.


Oklah. Nak sambung buat kerja.

Daaa~

No comments:

Post a Comment