Thursday, September 22, 2011

I'M HAPPY & GRATEFUL

Salam & Hi.


Okay, menaip secara laju-laju.


Alhamdulillah, berkat kesabaran aku. Hari ni aku dapat good news. Untuk aku tu good news la.

1stly, akhirnya aku dapat gak rumah baru. Setelah 3 tahun menunggu. Bukan sesuatu nak dibanggakan, aku tak dapat rumah bawah ye... Dapat rumah tingkat tinggi *feeling2 duk menara pencakar langit*.

Takpelah, bukan rezeki aku kot utk rumah ni. But.....


2nd, dapat prezen yawww.. apekah?debar-debar ni. OH kan jenis x reti nak seprais, de just ckp. Ade prezen je....ilysm la OH... *ok jgn mengharap ape-ape ye RRZ*


3rd, cant wait to deco my own house la weh. Apa lagi kan, sah2 lah memang totally idea aku. Walaupun bukan dilahirkan utk menjadi interior design, tapi setakat simple utk aku syok sendiri kat umah sorg2 ni. Apa dehal. Ikea jom! *dan dan je*.


Rezeki org berpuasa kot hari ini.

Tapi aku tak duk sekarang la kot. Akhir october lah...banyak benda aku nak kena buat dulu. Kekangan kewangan ni.....hihihihihi.


Ok lah. Nak berangan...

See you!

No comments:

Post a Comment