Monday, September 19, 2011

clock's ticking fast...

Assalamualaikum & Hi.


Kejap aje masa 3 hari tu berlalu kan?

Isnin, hari malas. Super malas ye.


Mcm biasa, aku godek-godek blog sane sini.

Lepastu pening.



Cite nya skang, aku sedang menunggu rumah sendiri.

Bila la agaknya aku nak merasa deco umah sendiri ni.

Ngeh ngeh ngeh.



Mcm-mcm benda dalam kepala otak aku ni duk plan.

Oh ya, today aku berpuasa. Memandangkan lastweek aku sakit. And last 2 week aku period.

So minggu ni kasi abis. Sempat kan?

Fine last minit.


Uhhh..

sedang menunggu panggilan dari seseorang yang akan membuatkan aku senyum lebar selama 7 bulan.

Haih..



sejok gila dah opis ni.

Aha, aku pakai baju baru n tudung bawal.

Btw baju raya mak aku, dapat free cuz beli kain bpasang-pasang. Then mak pon terus antar jahit.

Besar, so de bagi aku.

Aku mcm...BESAR. ye anak mak memang besar. Sob sob...

*mcm macik macik da*


Yg tudung bawal plak keras..semalam da rendam-rendam, bejet lembut la..heee..takde nya. Bawal tu aku dapat masa bulan posa. Baru thegeh2 nak pakai.


Ala, kesah ape..gi kerja je pon. Tengs mak.

Hiks..

No comments:

Post a Comment