Wednesday, September 21, 2011

Majlis Sambutan Hari Raya BKPP

Entry bergambar *muntahhijau*



Assalamualaikum & Hi.

Okay semalam, aku n staff bkpp ada jamuan hari raya. Maka memasing pon bergaya lah dengan baju raya memasing yg superglameriouciousssss. Abaikan tatabahasa aku.


Aku pon pakai apa yg ade.

So layan pic yg tak-seberapa-ni.



sumpah banyak makanan-


soto *my fav*

nasi beriani with ayam masak merah + daging

laksa johor

lemang

rendang daging

satay ayam n daging

nasi impit

kuah kacang

roti jala

buah-buahan

puding

air-air


tah, ape lagi tah. yg aku makan hanye la beberapa ketul je.

sebab selera tak mengizinkan (walhal kau da santak kaw2 semalam an an an?)


pic bersepah. Layankan aje ye. Ni da saat-saat akhir majlis.

from L-R : me-emma-dak ila-amalia-k.su
amalia-emma-me-aida-dak ila-k.su & k.leha
MerdekaRaya namanya. Harus ade bendera.

haha.pic sama kan?

time makan. Aku tatau kenapa aku mesti senyum camtu. Sorok lemak kat pipi+dagu mungkin....



okay. Abis.

Perut kenyang. Hati senang.



Semalam phone bunyi da petang-petang, laju aku bgegas nak jwb. Igtkan ape lah... pasal rumah.

Isskkk...igtkan da leh dapat rumah. Rupanya belum... then tunggu gak panggilan dari seseorang, pon xde.

*high expectation*


kecewa?

tidakkkkk..saya masih meneruskan kehidupan. hahaha.


Hari ini aku puasa lagi, tinggal lagi 3 hari. Oh come on..u can do it! Every year ko senang je kan..this year cam banyak halangan. Berbuka, tempat biasa. Makan nasi minang.

Lauk? Same je ok..


nasi+ayam rendang+kuah kari+begedil.


everyday tanpa MUAK. Please lah, aku tgh bagi moral support kat OH ni. Berat de kan 57KG. Dulu penah cecah 68KG. Tiba-tiba drop berat sebab sakit.


And de target 70KG by nextyear. Berhempas pulas encik tunang aku nak membesar.

Tapi de cakap, hujung tahun ni. Harap-harap berat de naik 60-63KG. HOPE SO lah.... tp tengok dari segi cara hidup de, akan naik kot berat. Dah kau kat opis asik mentedarah, kerja dlm aircond..dah penat-penat kerja berat. Makan....


Biar gomok otot jgn gomok gelebeh katanya; perli aku lah tu!

Ape-apelah, asal kau senang hati.

Eh eh, btw aku da mula start balik la sakit lama.

Bukan sakit apa, aku takleh tido. Masuk ni dah seminggu. Menderita betul rasanya.

Mata aku xyah cakap. Berlipat-lipat.


Bukan setakat kira biri-biri, ayam-itik, gajah semua aku kira. Doa tido pon dah. Tak gak lelap-lelap.

Pastu siap resah jerr..

*sebenarnya suh ko solat sunat tu*


Nak je g klinik, mintak ubat tido. Boleh ke?

1 comment: