Thursday, September 29, 2011

my new baby kraken

Assalamualaikum & hi.




Hari tu dlm entry lepas, aku ade cakap pasal benda yg aku tangkap cintan kan? Malas dah aku nak cite panjang lebar.



Jeng jeng jeng.


*motif*



ok, benda tu dah jadi milik aku. Tapi belum sah lagi, dah akad nikah. Baru hak aku sepenuhnya. Buat masa ni. Aku jeling-jeling je. Hehehe.. ade je kat lam bag, tapi syg plak. As for Hantaran for me from OH.


Yg kiri tu, kamera lame aku. Yg OH beli last year. Actually for my hantaran at 1st. Tapi da setahun x gak kawin-kawin. Maka mcm basi plak.


Selama setahun tu da puas godek2 semua function2 kamera. And now, disebabkan aku ni duk hint-hint je. Tuppp..de bagi. Tu yg 22/9/2011 bajet seprais tu. Ni lah de. Alhamdulillah. Rezeki. Alahai, aku tau nape de sanggup beli. Memang hobi de gak, so berbaloi2 la de beli cuz lepas je kawen jadi hakmilik bersama katanya. Sambil sengih2 mintak lens kat aku.


Kau hingat murah?!!!


Aku usha gak harge yg kit II ni, uhhh...dah boleh buat byr deposit katering + mak andam ni... *buat-buat plak kan?walhal happy*.


So aku tgh study2 gak how nak buat video. Pasni, pre-wedding n pic wedding. Aku amik sendiri je, x yah hire OP. Dasat an aku? pengantinsuperjimat namanya.


60D sudah menjadi milik. What's next? Process usha barang-barang rumah. Err..x kot, bersila atas lantai la dulu.


sedap. aku lapa. so aku letak pic ni. Ni masa open house umah fai. Yg benda kaler tu, aku buat kek. Hahaha..yang da siapnya takde, sebab da kena makan.


Tadi aku g hospital putrajaya, melawat SuB(a). Sian de, kali kedua masuk hospital untuk tahun ni. Mau nya, kerja teruk kot kat sini. Hari tu boss aku... Ishh da ramai yg sakit, termasuk la aku *nak jugak*.


Kurus + tak bermaya dah. Aku harap, SuB(a) cepat sihat... Amin.



*sedang berfikir-fikir, nak claim OT ke atau nak cuti aje. Macam leceh la nak buat claim ni. Lau cuti, best gak kan? alang-alang bos takde ni. Tapi tgk la, lau claim cuti tu lebih dr 4 hari. Aku buat OT...lau tak. Aku straight cuti je. Hihihihihi*

4 comments:

  1. k!nnti leh try wat 'photoshoot' tuk family kcik aku..hehe

    ReplyDelete
  2. Inshaallah..no big deal. Hiihihi

    ReplyDelete
  3. wahhh best okey dslr tu!!!

    ReplyDelete
  4. nana, best la nana lau nana suke amik2 gambar ni

    :-)

    ReplyDelete