Thursday, September 8, 2011

Down terus

Salam & Hai.


Khamis sudah. Camne? Sihat?..

Aku batuk balik n semput.


Padanla muka, mandi tgh2 malam pastu siap syampu rambut. Baring kepala betul2 mengadap kipas.

So hari ni keadaan takde la sebusy mane. Baru siap pinda-pinda ni.


Semalam 1st time OH masuk opis aku. Haha.. kagum jugak lah.

Balik awal, dalam 8lebih.


Ok, aku just nak cite psl 'sifat'.

Kadang-kadang aku pelik org-org ni yang suke menelek badan kita. I mean, tukang kire size+berat.

Semalam aku terkena. Tapi this time, rase mcm down gila.


Fine lah, aku pakai kebaya. But idak la ketat. Longgar gila (bajet kurus).

Dari belakang, ade org tegur;


- eh..awk raya ni nampak berisi ek?-


aku mcm tkejut. Hakikatnye aku dah pon kehilangan berat badan akibat sakit+demam ni.


- takde la, raya ni sy demam teruk. Tak makan pon..berat kurang kot -


- takdela, punggung/bontot awk nampak lebar plak. Tu lah akak tperasan...lebar plak pas raya -



tskkkk.. kejam? kejam kah. 1st time bontot/punggung aku jd isu. Selalunya ttg size badan aku. Tapi aku positif je, mesti akibat aku pakai girdle yg dari peha tu buat bontot aku jadi lebar n up...*sedapkan hati*.


citenya. Adakah itu memang hobby korg? Mentafsir size+kelebaran punggung+berat badan para wanita lain?

sumpah aku tacing.



wo wowo wo...


bila tacing, mula la tanye soalan repek2.



- bontot aku besar ek? lebar sgt ek? -


- kau ni kenape? ok la tu ade bontot dr takde -


- ade org tegur bontot aku besar lebar wehhhh -


- hah? sape yg suke sibuk tgk badan tunang aku ni? -


- ade la org tu...... tu aku tanye, besar ek? -


- bodoh la ko ni, len kali jawab la balik..kalau aku yg kena td..mang aku jwb kaw2 -


- aku hormat org -


- ahh ko suke org bodoh2 kan ko...lau aku "haah, bontot mcmni la idaman para suami nanti, boleh do&&y. Ko jeles kan kan kan? sbb laki ko xnak do&&y ko cuz bontot tak best" -


- wehhhh! gila.. hahahahahahah -


- hahahahahahaha...len kali jwb mcmtu tau, tak paham aku nape sebuk psl bentuk badan org. Bentuk badan de tak cantik la tu yg duk tegur ko tu -


- ontah..whatever la.. -


begitu la kesahnya. Okay la, dah jam 1pm. Nak lunch makan gardenia je. Kang makan byk kang, bukan je bontot naik. Semua naik...

6 comments:

  1. hahhahahah bab bontot semua tu maya selalu kena...dulu teruk kot kne tegur psl gemuk kt BKPP okeyhhh

    ReplyDelete
  2. takde la maya, nape suke heboh2 psl bontot. Lau ckp depan2 takpe. Ni org ramai.


    Tskkk..manusia an?

    ReplyDelete
  3. OWH....YG MAYA SELALU KNE..DIE TEGUR DPN2 ORG LAIN..FUHHH SABOR JELAAA

    ReplyDelete
  4. aku prnah kna skali...

    tp opismate lelaki yg sound..aku sound dia blik...

    'kira ok ar bdan cmnie..xlah nnti org ckap aku mkan ati dgn laki, mcam bni ko tulang dgn kulit jeks...nmpak sngat idup dia mkan ati dgn ko!'

    pastue..knakan dia lg...

    'aku nk mkan pun xketuk pntu umah ko...aku men bkan men dgn ko!laki aku x memekak ko plaks yg lbih apasal??...'

    biar jek ar ros..mulut org..klo bleh ditutup,dh lama kita tlong 'jahitkan' yer x?..huhu

    ReplyDelete
  5. ish i x suka org yg tanya over2 cmtu...huhu

    ReplyDelete
  6. ieqa, yalah..what to do kan. Mcmni la mengadap. Aku tau mulut aku langsi. Tapi kang nangis plak org tu..

    nana, tau xpe...malu kot. Uwaaaaaaaa...

    ReplyDelete