Thursday, December 23, 2010

saat-saat 1 januari

Ok, skang ni aku mengalami satu revolusi yang bagi aku terlalu impak untuk aku jalani.
tahu tentang pengakhiran satu2 hubungan?
Yes, aku akan end up kan semua2 ni bermula Januari 2011. Kenapa Januari? kenapa tak sekarang?...sebab bermula tahun baru maka bermulalah kehidupan baru aku selepas ni.
walaupun bunyi agak bodoh. Aku akan berakhirkan semua ni.
Tak bermakna aku berundur ni maknanya aku kalah.
Aku rasa korg pernah alami saat2 ni. Yes...ni dinamakan keputusan akhir. Memang takde istilah bagi CAN lagi.
Sebab aku jelak+muak.
Terlalu bermuka-muka dan terlalu suka menghuru-harakan orang. Depan baik, belakang?
So guys. Aku pasti korg akan berseronok dgn tindakan aku ni. Pengunduran aku mengikut jejak langkah Kim.
Baru aku tahu sakit nya keadaan ni.
(kim baru pas kol aku, sejam de membebel2)
Bahagia lah kalian hendaknya dengan keadaan mcmni. Memang Tuhan tu adil, patutla mcm mane korg gaduh teruk. Tetap saling memerlukan antara satu sama lain.
Agk-agk YM/SMS ni aku nak buat ape ye? Aku kalau nak lagakan korg bagi korg rasa satu kehancuran. Sangat boleh, tapi terus terang. Tu bukan cara aku.
Now, perancangan sudah teratur. Lagipun aku yakin dgn kenyataan "Tuhan Adil". Aku da teraniaya kali ni.
teraniaya dan dianiaya oleh org yang sama.
aku masih lagi mempunyai rasa hormatkan maruah korg. Maka aku back off.
Kalau aku tak hormatkan perasaan korg, tak hormatkan maruah korg. Kat sini jugak aku jaja.
tik tok tik tok~ 8 hari saja lagi. Mang kejutan untuk korg. Yeay!
Masa tu nak patah balik, nak mintak maaf. berlutut?nangis air mata darah sekalipun...im not turning back.
Hanya bserah pada yang ESA. Mudah-mudahan semua ni berakhir dgn mudah. Insyaallah.
- aku tak suka bila secara tidak langsung encik tunang dilibatkan sekali. Dan diganggu dan dianiaya...dan kes terburuk, hampir bergaduh di ESQ. Haih..perangai mcm hanjing. Memekak plak. Naseb encik tunang buat bangang. Matang, almaklumlah yang terjerit2 tu budak bwh umur. Paham je la. Tapi part last tu aku suke bile encik tunang sudah mula hangin..De ketuk meja. Budak bodoh tu terkejut; -
"balik nanti,kau cari apa itu erti persahabatan yang sebenar. Bukan persahabatan yang kerja nak menipu org dan kawan-kawan lain...kau ingat sikit mcm mane aku layan kau dan perempuan kau dulu? kau fikir elok2...kalau kau sedar kesalahan kau.Aku akan maafkan kau, tapi untuk mesra mcm dulu. Sorry. NO"

No comments:

Post a Comment