Friday, December 10, 2010

kategori apa ye?

Perihal Manusia-

Sepasang Kekasih :-

Yang mana si perempuan ni memang mengawal si lelaki punya FB.

Mane-mana status, semua si perempuan ni type.

Nak dijadikan cerita. Si perempuan login ke FB si lelaki ni. Dan menaip status2 bangang yang boleh menyebabkan orang-orang sekeliling berpecah belah. Then de log out. De sign in plak ID de sendiri. Dok la berkomen-komen sendiri.

Paham x?
Dia type, de balas..kira dalam maya mcm dua org berbeza. Tp real. De sorg2 bermain-main FB.
Itu tak kisah lah. Tapi kau BOLEH tak jangan menganjing2????..
Boleh tak kau hentikan status2 bangang kau utk kami2 semua?
Tak payah cerita kisah bunuh2 org. Kau nak sangat bunuh kan? Why masa kami berempat lepak, kau tak bunuh kami dengan PISTOL yang kau kata2 kan sgt tu?
Kau nak kencing, aku tak kisah babe. Kami jaga maruah kau bsusah payah. Tapi kau balas dgn TAHI KHINZIR.
apa masalah?
Kami senyap, kau mganjing2 kan?
atau kau nak kami ckp pasal ...........
ini semua pasal otak.
kronologi dan komunikasi yang efektif.
Ikotkan hati, aku tak heran sgt dgn benda-benda bodoh ni.
Aku tak kisah pon kau kutuk aku GOV. Yelah...gaji ciput.
Aku miskin. Opis aku takde internet. Soal LOAN.
Atleast, opis aku 5 tingkat. Di mana terletak gah di Putrajaya. Kau pernah jejak kaki dalam opis aku? sekurang-kurangnya opis aku bukan lah syarikat kecik dua tingkat-yg berbau hamis BABI.
Miskin? Rezeki sume dari TUHAN.
Opis aku takde internet? Aku ada internet...lau tak mcm mane aku leh update blog?
LOAN? aku xleh buat loan?...sian kau.
tolong jangan bodoh2kan diri sendiri yang sah2 bodoh tu.
Aku penat dah nak berhadapan dgn manusia GILA saiko mcm kau.
Belajar lah untuk berubah. Igt2 lah si pencipta kau.
Jangan main langgar je.
aku x baik. Tapi cuba utk elak perkara-perkara yang tak sepatutnya.
*akulah iblis yang TUHAN turunkan ke BUMI untk menghapuskan babi-babi mcm dorg semua*
Astagfirullah-Al-Azim.
Tu ke ayat yang harus kau bangga?....
Nauzubillah.
Hari Jumaat ni tak patut aku buat entry mcmni. Tapi aku marah...org tak kacau kau. Kau jangan2lah kacau2 orang...jangan ingat kami takde keluarga. Dan jangan lupa MALAYSIA ada undang-undang.

No comments:

Post a Comment