Wednesday, December 22, 2010

Belated Bufday

Salam semua. Lame ea tak update.
Busy. Standard la, aku kan macai je. Kalau nak dibandingkan org lain yg kerja syarikat besar. Kerja tempat2 standard kan?
aku?...keja ape je..
teremosi kat situ.

Dalam tak celebrate bufday, encik tunang tetap meraikan walaupun da lewat seminggu. Belated la kiranya. Dalam suasana yg simple tapi aku rasa itu lah yang manis buat aku.
Bertempat di Lake Garden.
So encik tunang belanja makan anw...kira ala2 berkelah lah ni. Berlima. Aku*Enciktunang*Dieja*Angah*Suhaina
Pic-pic sume aku tak amik lg.
ni je yg ade.

comel an? sah2 yg MU berbulu je.

roses~ yes aku lah tu.

hahaha..walaupun saya gemok. Saya masih mampu melompat.

dah kenyang2 makan. Pastu aktiviti mcmni la. Amik gambar. Penat gelak. Mcm2 keletah.

Itu jelah ceritanya. Lain plak yang berlaku pada hari ahad (19/12/2010).Nanti2 lah aku update. Tapi weekend aku sentiasa je best.

*Tekanan sebab susah nak explain dgn manusia yg bijak pandai ni. Manusia yg pandai2 menuturkan kata-kata dan janji. Deal mula lain, lepas tu dah lain plak perancangan. Bila da tak menjadi. Kau salahkan aku. Like always. Takpe, point2 semua aku simpan. Aku tak suka hanya bercakap tanpa bukti atau cakap kosong. So kali ni kau sediakan jawapan2 kau plak*

2 comments:

  1. tu lompat nampak perot la tu, hahahhaa...sensoreddd....
    hepi belated rosz~

    ReplyDelete
  2. oh ya..tidak nampak perut. cuz pakai singlet di dalamnya..

    ReplyDelete