Saturday, December 11, 2010

Alkisah berkenaan produk penjagaan wajah. Hahaha..skema ye?

ok, sebelum ni aku pakai Tanaka ni.

aku gogel je.

Mula-mula sangat ok. Tapi hanya mampu buat muka cerah je, jerawat2 tetap mengganas

T_T

since abes belajar kulit muka aku jd berjerawat. Kdg2 aku give up sangat. Dah mcm2 aku try tak gak berhasil. Sebelum Tanaka aku pakai Loreal, ok la buat muka cerah. Tapi jerawat ade lagi. Tu yang aku gatal tangan tukar Tanaka plak.

Last2, dua hari lepas aku tengok dahi aku ruam2 halus. Sangat la banyak n mengerikan. Kawan aku duk suggestkan Safi Balqis.
Aku try la pakai balik, sebab safi ni zaman aku sekolah menengah dulu aku pakai.
Kawan aku ni pakai dr dulu tak pernah bertukar. Muka de licin je. Lembab je nampaknya..

Hope berkesan la. Aku bukan nak putih..cuma nak muka ni bersih je.

Hari kedua aku pakai. Harap2 berjaya la...disamping mengurangkan kos~ hehehe.

Antara produk-produk yang aku pakai dulu :-

  • Hazeline snow - krim
  • Safi (hijau) - pencuci
  • Biore (cool) - pencuci
  • Clean & clear - satu set (ni muka aku naek jerawat dasat2)
  • Olay
  • Garnier (paling lama)
  • Loreal
  • Tanaka
  • Safi Balqis - NOW
harap2 ok lah kan... aku fedap dah. Aku tamau la pakai produk2 mcm yg macik2, mak2 kite pakai tu..

sekian cerita skema aku ni.

*tik tok tik tok...13 jam je lagi*


No comments:

Post a Comment