Friday, December 3, 2010

lagi 10 minit...

Kerja hampir siap,
Encik Tunang da OTW nak amik aku.
aku besapau. MATA aku penat.
Kepala aku sakit.
okok. Hari ni aku kawal gian terhadap nescafe tu tau tak!!!
hari ni, secawan sahaja. SECAWAN ye.
urghhh...please..please..aku perlukan nescafe!
Aku tak sabar nak g Sekinchan,
wahh..ada apa dgn sekinchan ye tak? Bagi budak2 bandar mesti cam wutisthe???..
helooo..
aku suke ok tempat ni!
ade SAWAH,
ade ULAR..oh ok, tu lawak je.
ade LAUT!
dan harus la aku akan poyo2-gelabah-jakun nak bergambar.
Sebab encik tunang da sibuk2 nak buat outdoor shooting nanti.
yippiey...tak sabar sungguh!
(walhal muka badan tgh membulat)
esok pagi-pagi gerak...tapi encik tunang kata akan singgah JJ Bukit Raja dulu, sebab aku ngadu gedik takde baju da. Da banyak tak muat (itu je la alasan kooooo...xde baju!)
pastu g wedding Pak Andak...
ok..my uncle kawen..haha..uncle ye? baru 33 kot.
CANT WAIT!

*sebok je, minggu ni status aku kat ym psl berjalan ke sekinchan..ade org tu PON nak gak cakap g berjalan...dasar si busuk hati an? eh eh..kau ade duet ke nak berjalan? ke kau buat LOAN?...siyes, kan mulut aku da mcm gampang...len kali, jgn MENIPU..aku n budak2 ni bukan kesah pon berkawan ngan sape2 pon..tak kira la ko tu ape2 pon...tapi bagi kau tak..sebuk dgn BERLAGAK. walhal ZERO...berubah la....lau kau x berubah, buat semua org bendi tau...bendi plak..BENCI.. tolong aku merayu sgt2 ni, jangan bunuh aku.sian aku, aku masih ade family..aku ade tunang...hahaha..saiko!~peace no WAR k*

No comments:

Post a Comment