Wednesday, December 22, 2010

Emosi serta pic

Last MJM untuk tahun ini. Maka aku masih di ofis sambil menyiapkan tugasan2 aku sebelum aku nak kena drive ke seremban dalam keadaan mengantuk.
so takde cite menarik. Sebab hidup aku untuk tahun 2010 kejap je happy. Selebihnya aku banyak diTIPU dan diKHIANATI oleh org yang aku percaya.
Setelah seharian b'YM bersama fai, baru aku terbuka mata. Baru aku sedar sesuatu yang selama ini aku langsung tak SEDAR benda tu.
Okay thanks sayangku. Kau tahu tak fai, aku betul2 perlukan kau tadi. Walaupun hampir 2 tahun lebih kita tak berjumpa.
Kau tetap sentiasa ade. Thanks sebab bagitau aku ape erti persahabatan.
oklah. Taknak cakap panjang2. Aku tunggu Januari 2011. Aku akan buang semua-semua pahit tu.
Kat sini aku saja nak tepek hari last CC Sherry kat BKPP. De dah bersara.

kami2.

aku n cik sham


haha..overrr noks, pic semalam. (baju ni Mama yg hadiahkan. From Bandung)


maka aku harap pengakhiran tahun ni berlalu secepat mungkin. Sebab aku dah penat. Naseb baek lah encik tunang sentiasa ade je memberi support supaya aku tak jatuh.

*abah mesti geleng2 kepala. Anak de mang selalu terkena dari sekolah lagi. Yg bestnya, da terkena pon masih mahu hormatkan hubungan persahabatan tu. Oiiii wake up la, ko tau tak yang tanpa manusia tu. Ko tetap leh hidup. Kan banyak lagi kawan2 ko yg bagus n bijak2. Org sengal berhati busuk bau longkang gak ko duk layan...nasibbb la..terkena untuk kali???*

No comments:

Post a Comment