Friday, December 3, 2010

MJM

hahaha..aku duk la nak delete2 entry2 lame yg tak berkenaan. So aku bace2 la..*malu*
teruk tol pangai n ayat2 aku dulu. Cam saiko je.
oh kamon...x matang kan? aku baru nak delete..tapi error lah. Nanti2 lah.
(MALU GILA BACA ENTRY TU SUME)
syok sendiri je.
padan muka untuk semua org kat opis. Hari gelabah...wakakaka...
relaks ar, semua pon kena marah...
bos aku lalu dgn muka ketat sambil pegang secawan nescafe panas kat tangan de...mulut aku da mang cabul.
"hai...kena marah ye?"..
"hah! memang la kena marah..apelah tak sabar2...nak cepat2..you pon buat salah tadi! i tulis pakai pen je kat kertas tu"
laju okay bos aku cakap..punye marah tu.
aku gelak2 la..
"padan la muka, sy baru nak pinda td..dah sebuk2 mintak...x sabar2!"
hahaha...mang hari semua kena marah..tapi aku tak kesah pon..cuz i know my boss well~ de dah mcm bapak aku dah.. ape2 pon aku masih hormat de sebagai BOSS.
oh ye, hari ni aku staybck. Entah tatau balik jam bape. Yeehaa..mau pergi Sekinchan! best best...
wedding Pak Andak. After dat, outdoor kat sawah n laut la...CANT WAIT!!!!!

No comments:

Post a Comment