Thursday, October 21, 2010

SEJUK

Bila opis lenggang, otomatik ko rasa sejuk melampau2.
Bosan+tertekan.

Hahaha..nset aku ni senyap je. Sejak2 da tunang ni, takde da org nak msg2. Dulu ade je tiap masa.

*wakakaka*

agak2 eh, aku melawak je tu. Ape nak buat, redha la yang encik tunang aku bukan jenis sms/call ye.

TIDAK.

so akan rasa mcm...SINGLE.
Yuhuuu!

best2..aku single.
woi..smlm n9 kalah ngn johor.

Padan muka encik tunang, ko beria sgt pegi an? Tahu tak ramai manusia.
aku terlena lepas maghrib, kepala aku pening nak mampus.

Pehal tah.

So aku skang bosan kat opis ni, kerja aku siapkan dah pagi2 td. Borak2 sikit ngn boss..
pastu aku bosan lagi.

nak online, sume kne blocked.

nak g alamanda lah sat g. Cari sesuatu yg bleh menghappykan diri. Relaks aaa gaji masuk isnin ni kan?

esok cuti, pe nak buat?

ahaa! terus dapat idea. Servis keta lah..hari tu bearing pecah..x sempat nk servis noks..ulang alik semban putrajaya..maunya x selalu plak nak kena servis keta tu. Sian..dah buruk dah keta aku tu. Sob sob...

planning mcm2 ni. Td otw g kerja pon, otak aku dah bfikir2 ttg nak kemas bilik aku. Nak cat siap2..nak beli langsir..tukar pintu..set tidur..ohhhhhhhhhh duet duet duetttt! bukan skang..lagi 4-5 bulan dukk..harusla nak pikir mcm2...

mcm remeh. Tapi tu la benda nya..

ni muka suci aku semalam. hahaha..

Ok la..aku nak jmpe adik2 aku sat..ngacau. Sojukkk

p/s: best ok, kening aku da tumbuh..walaupun sepah2..tobat!!

2 comments: