Monday, October 25, 2010

being me

Bukan senang nak buat org suka n terima kehadiran kita ni. Tapi senang aje nak buat diri ni dibenci. Buat sedikit perkara yang menjengkelkan atau menjelikkan..sure ko tak disukai.
oh hell yeah..
Dan senang untuk jadi diri sendiri. Mcm aku, aku buat cara idup aku. Lantak ape yg org nak kata.
Yg pastinya jgn buat perkara yg terlarang. Paham-paham sendiri sudah. Ni masing2 sibuk kira amalan aku banyak mana. N siap bagitau yg aku ni manusia yg terus ke neraka. Sebab? aku ni mcm takde agama. Semayang terbalik2..
terima kasih untuk seorang manusia yg cakap kat aku dulu..kau pon terpuji gak..same2 la jumpe kat neraka. Duk same2 ngn awek ko..mulia an? hehehe.. geli hati tol.
Alkisah seorang hamba Allah ni tiba-tiba meminggirkan diri. Aku tak tahu ape salah aku n rakan aku menyebabkan dia meminggirkan diri dia.
Ok, tak kisahla. Mungkin nak cari ketenangan hidup kot.
Yg tak seronoknya, di belakang. Buat cerita yg tidak sedap didengar.
Takpe, kau ada mulut lagi. Cakap je ape2.
Lagi satu, kenapa asek menipu? kenapa mesti bagi beribu2 macam alasan?
last2 kantoi bodoh2 depan mata. KANTOI DEPAN MATA. nak cakap ape selain muka pucat lesi?
nak jawab apa?
kami ke yg salah atau kau yg kantoi?
*bila menipu, cuba ingat satu persatu ape yg kau tipu*
tahlah, selama hari ni kami ni redha aje kena drop. Kena kutuk, kena hina akibat mempunyai badan yg gemok. Tapi kenapa kau plak yg menjauh?
Kami tak kesah pon kau banyak duit, kaya raya. Hartawan. Tapi kenapa?
Anyway kami taknak pon mintak duit kau yg banyak tu.
Banyak lah sangat kan? Sampai cite sume juta2. Agak2la.
bila lah kau nak berubah ni? BILA? Bukan la aku ni baik, TAPI mintak lah hentikan tabiat menipu, mengencing n menganjing tu.
*semalam aku jumpa dua ratu- ratu pakai suar tight n baju senteng. Yg seronoknya, jalan depan aku berlagak diva siap jeling2.Aduhmak..aku gemok gak weh. P agak2 la, tight tu ketat sampai nampak bentuk buntut tu..lagi nak sombong. Oh ye..pramugari kan?..ko same sekolah, penah sekelas. sama2 bangang. Nape mesti pandang aku dgn penuh kehinaan? disebalik cermin mata paris hilton ko tu. Terang2 ko hina aku n kwn2 aku...
p/s: ade ke pramugari berat de 86kg????n berketinggian 163cm.
hahaha..ok entry ni buat aku tidak disukai. Maafkan aku k. Manusia skang cepat berubah..tol x?sekelip mata aku da buat org benci ngn aku...

No comments:

Post a Comment