Wednesday, October 27, 2010

please babyyy i nak jugak

Ohh i tak kira! I nak tu jugak babyyyyyyyy.
(dengan harapan encik tunang bace la konon kan entry ni...)

Please..mesti geli an tgk title entry aku. Oh idak ler selera tekak aku nak panggil de BABY!
hahahaha...

apekah???

nak Buff Headwear!! Smarttt ok!

(mcm nak akan2 tudung syria)

Actually, aku tgh syok2 usha blog bf aku.. eh opsss...BF tu maksudnya kawan lelaki..*mati la lau encik tunang nampak perkataan tu..ok syg, org gurau je..(dan-dan panggil sayang ea tak?)*

Si joey glider ar nih, ko dah buat aku rase terhasut untuk memilikinya jugak!

Walaupun aku tau banyak ade banyak kat pasaran..tapi aku tetap nk BUFF jugak! Sbb material de ok.Hehehehe...

bukan sekadar headwear ye..boleh digayakan mengikut suka, acara..*kok dek kau la*

aku takleh nk upload video cara pemakaian headwear ni. Almaklum, internet opis an. Harusla tak boleh..hihihihihi..

to joey glider : disebabkan ko, sile belanje headwear ni sempena bufday aku bulan 12 nanti. Ade brannn? hahahaha.

Ohhh encik tunang, silaaaa la BACA tunangmu yang baik rupawan ni punye blog!!!! (paksaan)

ok la, aku tgh kekenyangan ni. Laju ok aku makan nasi lemak..sgt superlaju. Akibat kerja yg banyak n aku tak cukup tangan..aku telan2 kan je. Hampir tercekik... bosan la..tapi takpelah..kerja je kan? sementara masih muda n bsemangat ni....sumpah ayat penyedap hati!

1 comment:

  1. nak wat pe rosz? wat hantaran ke? hehehe..mcm2 la rosz nih..pening pale en tunang, hope dia dpt merealitikan keinginan rosz...

    ReplyDelete