Wednesday, October 20, 2010

Best

Minggu ni kurang sikit busy. Seronok, ramai yang bercuti memandangkan MJM takde Jumaat ni.
*aku pon x lepaskan peluang untuk bercuti*
14 hari baki cuti. Banyak tuh..heheh..before2 this aku balun sampai tinggal 2 hari jek.
so tahun ni bajet2 la sikit kan?
Semalam tido seawal jam 10pm.
tapi...
jam 12.35am aku terbangkit. Aku dengar bunyi bising tepi telinga aku *SCARS by PAPAROACH.
ok la. Ade sms. Balas.
pastu tlena balik. Jam 3am, bangkit. Tkejut lg, tengok sekitar...ehhh..cuak lah..
pastu jam 5am aku bangkit lagi. Penat seh. Sumpah..tido tak lena, hasilnya? mata aku sembab.
skang ni da takde benda aku nak coretkan. Cumanya aku nak tekankan, gila org mcm2 gila. Len org, len gila nya.
Yg gilanya ttg si pendengki maut. Ape lah masalahnye?..naseb aku tak terkena, lihat seorang rakan terkena.
(Geleng kepala laju2)
tiba-tiba jadi dengki, takleh org senang. ADe je nak kacau.
Berubah lah..

No comments:

Post a Comment