Tuesday, January 3, 2012

3 Januari 2012

Happy New Year-


Opss..aku masuk today lah, ri tu entry mcm lost plak. Tak sangka da 27, sobs. rasa baru masuk 26 tahun bulan 12 ri tu. Just Kidding.


So far sihat semua?


Alhamdulillah, aku masih sihat dan masih bernafas di bumi ini lagi. Syukur.

Nak update ape pasal cuti?


Takde, aku sekadar menjadi beluncas di pinggiran. Makan tido-makan tido. Woaaa..peha aku da besar sepemelok batang kelapa hokay. Walaupon kau imagine, batang kelapa itu kurus. Cuba g dekat and pelok... haa seumpama peha aku. Besar kan?


Kay lah, aku nak bukak buku resipi ni.

Otak lembab, lama sangat tak gi dapor.




ala, cakap je la ko nak bagitau yg ko dah start duduk rumah sendiri. Cakap jelah, ko da start memasak kat rumah baru... wakakaka..roses roses. POYO.

No comments:

Post a Comment