Friday, January 20, 2012

entry bergambar

Entry yg buat org tsinggung..hahahah sebab semua pic aku.

Kahakahakahakah.

masa PUSPANITA ri tu. tembam kan?

With ema mummy2be. Alhamdulillah...nak jadi mummy da adik aku sorg ni.


Ni lah hadiah yg aku beli...utk exchange gift..set cawan. Ok lahh kann..dari bagi benda tah ape-ape..

Pempuan poyo baru belajar nak pakai compact powder. Nasib murah, lagipon aku x reti pakai. Beli sebab muka bminyak, tak sempat aku nak bwk kuar bedak tabung *kena sound ngn OH masa dating*


KENAPA TAK PAKAI BEDAK MCM PPUAN2 SELALU PAKAI


my baby booo..x sempat godek lagi.. selebihnya simpan..hantaran kannnnn..kankan...




benda yg aku makan..

mana lah tak gemok wehh!

dannn..penemanku di rumah skang ni.


untuk kak geina yang tertanya-tanya ape sy dapat hadiah ri tu.

TUDUNG.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


hahahaha.


x kelakar.

1 comment:

  1. alalalala...tomei....hehehhe...

    ok la tu...dr tk dpt ape...lawa la ros....

    uit...cm sedap je nasi arab tu...mana beli?belanja la akak...hahahha

    ReplyDelete