Friday, January 27, 2012

Entry last......

Entry last for today, weekend tak kuasa nak update via phone. Sgt leceh, punat kecik2 tu buat otak aku hang *fine, beli la PHONE besar <---- ayat untuk OH.*


hint sikit2 je, hint banyak2 mang jawabnye cari pasal.


Okay, cuti yang PANJANG ri tu. Aku banyak spend time dgn cik cikgu ni. Yg lain kawin, busy n busy. Cam ramai je gang aku kan? Hee 5 saje.


So, Im jemput aku kat rumah. Sayang lebih sbb memahami keadaan kereta aku yg somput lately ni. Layan pic aje ye.



sorry la comot, pic ni setelah kami puas syiok melepak di Jai's Place+Era n Siang Malam. Time ni dah jam 12.15am. Layan nescafe tarik sat before pulang ke rumah. Lau lepak ngn Im ni memang banyak minum+makan. Almaklum, x puas lepak sejam dua. Kurang2 4-5 jam. Banyak isu semasa yang nak dibincangkan. Hahaha.


1st tempat setelah setengah jam cari punya cari port lepak n privacy. Memang privacy sebab aku berdua je ngn Im. Seram mulanya, tapi..lantak la..niat nak makan. Unik kedainya, bertambah unik bila semua pekerjanya muka mcm mamat2 seni ala2 D. M. Nasir gitu.


Tgk je la kedainya, lagu yg dipasang ULIK MAYANG.


Cuma nya kedainya x banyak pilihan makanan...hanya 3-4 je. Makanan utama NASI LEMAK. Malas aku nak story mory, nasib baik SEDAP n MURAH.


Rupanya, kedai ni baru. Dan owner dia nak buat ART GALLERY tapi saje je buat restoren. Aku rasa owner de kaya...sbb saje meniaga suka-suka mcmni.


Ramah sgt Boss+Ketua Chef nya..hahaha..


:) Nasi Lemak + Rendang Ayam


Okay.


Berbalik kepada main masak-masak. Lately ni aku rajin ke dapor, since OH da hint2 yg dia jenis akan makan kat rumah bukan di luar. Kdg2 boleh, setiap hari.... is KAKI jawabnya. Hehehe..kidding.


aku merajinkan diri.



Rabu- Rendang Daging + Gulai Tempoyak


Khamis- Ayam masak kicap + sambal ikan bilis (aku x sehat semalam, tapi gigih)



Memangla makanan yg simple, tp...ikot rajin..lau malas. Bukan takat sambal ikan bilis..ikan bilis pon aku rasa x nampak kot.


:-)


Hahahah poyo, tu pon nak cite psl masak. Bagi can la utk aku yg lame x ke dapor ni. Sebuk KEK-KEK, last2 suami bukan nak makan kek.


"dah kawin, xkan aku nak makan kek setiap hari sayang oi"


opss..


Meow2 saya da besar, dan telinga mereka panjang2 mcmni.. peliks..tp bijak..asik nak kejar aku je. Asal aku duduk, tidur..datang bgurau2..sgt ramah!


Dan ini wajah aku today. Oh yeah, aku mencuba produk baru (tak sudah2 tukar produk)..


Loreal Hydrafresh...harap muka aku fresh gamaknya. Abaikan jerawat baru tumbuh tu. Nak P kot....Oh ye, thanks to my mum sebab memberi aku 12 helai tudung bawal yang sedap. Ye..tudung bawal yg aku beli tak sedap sebab murah+keras. Maka aku pakai jadi kejung.


Breakfast pagi tadi. RM4. Bubur RM2.50 dan Nescafe Tarik RM1.50.


cafe office da bukak, tgk la ape brand.


Residence Hotel.


biasa je rasanya.



Last but not least..


apakah?


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


jeng

jeng

jeng

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


k.bai.


have a great weekend.

No comments:

Post a Comment