Wednesday, January 18, 2012

Suara sayup malam hari

Seriously aku asik menguap.

Hakikatnya...


er hai..

lupa plak nak wish.




Alkisah semalam, selepas kekenyangan makan nasi with sambal sotong+telo dadar+kicap and teh tarik (air tangan sendiri yo, except the kicap).


Membuta la,

selesa kan? Kenyang tido sampai gemok, peha bgesel sudah..lemak tepi2 perut gelebeyy. So disgusting!


Mimpi tak bape indah, HANTU. dan sedang aku berlari dari HANTU, terkejut dgn dentuman petir+guruh dilangit. Terjaga and toleh kiri kanan, gabra siot. Nak-nak plak terbayang hantu yg member opis nampak kat precint 8 itu hari.


Shit...cuak.

Paling hampeh, duduk apartment tinggi. Angin superkuat sampai tingkap terbukak luas...angin menderu2 mcm suara org!


Terkejut lagi bila ade jiran2 yg tak rapatkan pintu, bdentum!

Paksa lelap mata sambil "Aauzubillahiminassyaitannirojim"-- "Allahu'akbar".


Tutup muka dengan bantal...tapi angin kuat..lalu hujan turun dengan lebatnya siap petir. Bercahaya terang bilik aku.

Rasa cam seram sejuk, sebab dgr bunyi angin mcm suara ppuan. Dan hujan seolah2 dalam rumah aku. Sah, dapor banjir..sebab hujan mencurah2 masuk ke rumah...tingkap dapor tak rapat. Sian Sly & Ryu, mesti cuak.



Ape jalan penyelesaian untuk aku atas perkara diatas. Sok lusa mesti jadi lagi, aku bukan takut. Cume tak suke time tidor terkejut2. Then da xleh tido. Mata berlipat... lau tido mati x sedar xpe.


er..




OK. SILA KAHWIN.

1 comment: