Monday, January 9, 2012

tukang masak handalan

Salam.


Yo, Isnin semula. Meeting pertama bagi ksu utk 2012.

Dalam biasa x biasa, da beratus meeting jugak la aku hadap. Heh.



Malas sudah nak update blog since aku tau ade yg cuba nak stalk. Walaupun aku bukan blogger terkenal, tapi masih punya stalker. Belom ade follower riban lagi, mesti ade hater.




Pelik kdg-kdg, ape yg buat org sakit hati sgt dgn aku. Aku billionaire? Aku kekasih gelap Wayne Rooney?

Ataupun aku dilahirkan di Hollywood?


Abaikan la.


mari tuka topik,



Kisahnya sejak2 da cuba nak stay rumah baru ni. Aku cuba gak la menerjah ke dapor.

Bahaha..alatan baru, harus excited.


hasilnya-



masa baru kena, tak sakit lagi..tu leh amik pic. Lepas tu pitam #bengong#



mgigil gak bila kena air, mcm tkena renjatan elektrik..siap nangis sorg2.. x malu kan?


Aku terkejut sebenarnya, lagipun ditambah dengan CLUMSY tu la jadi cmtu.

Mcm mak aku, pisau nya lain-lain. Pisau ikan, pisau sayur, pisau bwg, pisau daging...bla bla bla..


Aku ni tak, yang besar tajam tu aku buat potong menda2 kecik cinonet.Itulah kejadian aku yg tragis sgt nak masak, nasib aku makan sorg2. Takde sape jadi raja bsiong.. terus aku campak bawang yg aku potong. Rasa? Alhamdulillah, sedap..(puji sendiri). Cuma pedas gilanakmati.


Nanti aku update lagi ye. Tgh serik nak bahagikan disk ni, sbb...... ramai excuse.

No comments:

Post a Comment