Friday, December 23, 2011

Happy seka- li

Alhamdulillah.


Aku g blok sebelah tadi, naseb tak terjebak walaopon da terjebak pegang long sleeve hitam yang cantik. Sekali owner kedai .... -,-'


Terus serta merta muka aku berubah and im so sorry dik, unexpected face. Terjujur plak terbuat muka senyum-manis-madu-tapi-TERPAKSA.

Elok-elok nak beli, tak jadi. Bukan sebab dengki or dendam tapi-Aku tak suka bila mengenangkan ex aku.

Cishh..no wonder aku nampak wife de tadi. Terus SPOIL nafsu aku nak membeli. Tapi sebelum terspoil tadi, aku da rembat 1 wrislet comel utk nset-nset aku. Ha- banyak ek nset. Actually dapat fon baru- nokia c3 je pon, tp aku suke. Alih2 OH nak sgt c3 tu sebab de rimas pakai touch screen. Maka, dua2 nset gabak ade kat aku. So wrislet yang dibeli amat la berguna.


Semalam shopping, tapi layak ke dipanggil shopping kalau setiap benda OH cakap;

"NO"

"Ketat";

"Cinojenjang";

"Baju kelab malam";

"Kain nipis" *sambil angkat baju mengadap cahaya*;

"Tak elok la ko pakai camni"...


sad?


alasan, takkan aku nak biarkan ko diperhatikan..

"ko lupe ustaz cakap ape masa Kursus Kawen ri tu?"---


alahaiii ko ni..dengki.

Until one part, masuk butik Nike. De terus suka amik t-shirt kolar kaler kelabu pink;


"miss, nak size paling besar-XL"


dan paksa aku try.

hasilnya de senyum and ....


"ha kan smart ko pakai mcmni. Ko tak elok la rosz dressing ladies-ladies..baju bia besar2.."



boring okayyy- bila nak shopping heels kat primavera, superberkenan dah ni.


"cantik, ce try pakai"...


....."opppsss..taboleh taboleh...ko lagi tinggi dari abg"


keji kann..bosan den. Tapi tak kisahla, ade hikmah kot. Taknak aku terpeleot...

alih-alih, nak beli jeans..takde yg berkenan.. de dapat je jeans yg cantik. Superjeles, siap sibuk2 nak try jeans de.

501...hahahaha xsedar buntut besar. Lagi nak pakai size seluar lelaki 31. Choiiii..



and, before aku terlupa..aku CUTI 10 hari. 2 Januari 2012 aku masuk lek. Maka dengan rasminya aku nak wish;


SELAMAT HARI KRISMAS & SELAMAT TAHUN BARU.


take care yerr.


Assalamualaikum.




*budak yg aku cite kat atas tu, adik ex aku larr..ex yg mane?yg paling fames dlm blog aku ni...haah, banyak sgt ex. Sorg je pon*

No comments:

Post a Comment