Wednesday, December 21, 2011

MC dan Ubat

Alkesahnya aku yang duk demam-demam, tapi tahan-tahan. Dekat sebulan, akhirnya kecundang jua. Ahad lepas aku give up tadah diri gi klinik memandangkan batuk+panas dalam dan juga bunyi mesin rosak dalam dada aku kuat setiap kali aku bernafas.


Semput.



Nak-nak plak kalau dah weekend, harusla mak aku sediakan breakfast pulut bagai. Mana lah aku tak kesemputan.



"makan la, pulut ni..dari kedah ma beli"



k fine-suap punya suap. sepiring habes.


MC dua hari then ubat yg pahit+hancing. Urghhhh especially antibiotik kaler kuning/merah ni.


Dan yang paling penting--- baru tadi check gaji. Gaji kuar Isnin, tapi aku kan tak sihat2. Alhamdulillah. Rezeki yang bertriple ganda.


Mekasih sebab buat poket ku penuh walaupun dah tolak gaji untuk dua bulan duit rumah.

Duit OT yang lambat masuk --- bagus gak lambat masuk, see da same ngn gaji.

Bonus.


Shopping?

ehh noooo nooo...

aku nak simpan, banyak benda lain nak aku buat selain menyopping-nyopping.



Year End Sale ke ape ke. Mane penah aku kesah selama ni, dasar bukan membeli kan-- dah boleh beli 60D satu lagi siap lens ni. Oissshhh..imac?ipad?iphone 4s?samsung note? Mazda 6? -- okay tak mampu acik.


Jangan nak mengarut rosess. Simpan duet tuk hari tua.


K uolls. Nak balik, masih kat opis ni..


bubbye.Muahh

No comments:

Post a Comment