Wednesday, December 14, 2011

I'm Fine

Aku bersusah payah fikir tajuk entry.
Oh ye, aku sebenarnya da bosan dgn blog ni. Tah apa lah, aku rasa emosi lagi banyak kot dalam ni.

Ape-ape pon, aku lega sebab blog la tempat aku meluahkan rasa marah+sedih+sakit hati.

Nak mengadu pon, tak siapa mendengar- sodih na nampak eh.


Berfikir nak delete blog, tapi sayang.
Sebab tatau nak update ape.
Aku bukan kaki jalan, boleh story mory kat sini. Malahan bukan kaki soping yg bleh share2 ape yg aku beli.

Im nothing. Yg ado, maki hamun je lah. Bosan okkk.


Oh ye, thanks for my boss sebab bagi markah. Of cuz terkejut sebab bajet mesti 80++. Alhamdulillah...
Aku akan tingkatkan prestasi pada masa akan datang dengan lebih usaha n kerja kuat.

Sorry lar boss, saya asek sakit je. Bukan ape- sejuk sgt. Tu yg lemah.

aku dah tatau nak repek ape. Ni kat office-- OT bulan ni lambat sangat masuk. Then aku da start potong duet rumah bulan ni, maka berjimat lah k.

Kawen belom lagi...
simpan duet je la dulu.




-bye-

2 comments:

  1. tak pe... simpan je duit tu banyak2 dulu.. jodoh tu kan bukan kerja kita.. mekchu doakan yg terbaik.. amin..

    ReplyDelete
  2. jgn la delete blog...jadikan je blog ni salah satu tempat nk luahkan perasaan/pandangan...hehe

    ReplyDelete