Monday, April 4, 2011

Perasaan

Sabtu lepas, balik kerja. Aku n other half ke Mid. Tahu ape?


Semata-mata durian pancake. Beli n balik seremban. Sentap x?





bahaha..x sempat2 aku nak jeling2 ape2 yg menarik.




Emo an, so other half suh drive. Aku buat pekak jek. Biasa ar, kate ego.


Lantak, then de ckp lagi.


"terus balik..."






bertambah gua emo!

Fuuhhh..jam baru 2.10pm...


aku diam.... takpe2.. Nak sampai seremban, de punye Mukadimah..walawehhhh.....cair telinga aku.

DIAM. harus diam, tak baek wohh ingkar!~ hahaha.. aku nak melawan, tapi aku takut tersalah cakap. bahahaha..maka diam n sentap sendiri.




cewahhhhh...dan2 aku terus g Kubur abah. Hoii, aku mang cmni ea. Lau sedih tahap kronik, terus je ke kubur. Takde aku kesah de matahari terpacak atas kepala...Neraka punye panas? tak pikir lak kan....



maka bertafakur lah aku selama sejam lebih sambil emosi sorg2 peluk2 batu nisan feeling2 insan kesepian di dunia ni.



lama kot aku berborak2...byg ea, panas jam 3 ptg - 4.45 ptg. Tapi alhamdulillah..side kiri aku terik, tapi side kanan aku mendung. Unik nye cuaca masa tu aku tak dapat nak terangkan....Panas Terik cahaya matahari tiba-tiba sebelah kanan, mendung gelap gelita.... Indah n terpana kejap dgn kejadian tu. Pi mulut aku diam terkumat-kamit bace doa...



air mata? igt aku ni tabah?...baru kuar keta, da meleleh2 laju airmata ni.. puas tahan2, xmau gak benti. Sampai kat kubur abah, nak cakap "abah adik sampai" pon tersekat2 kat tekak..siap tsedu2..... *sedih sgt la kan, alaaa..da kau emosional+gedik*



suasana sepi habis... name pon kubur, yang ade hanye lah bunyi burung2..ermm.. xsure burung pe. P cuak ar kan...da mendung panas gitu..


side kanan..mendung, Alhamdulillah... side kiri aku mang panehh..


guess what. Aku sorg2 je tahu kat tgh2 kubur tu....

Ye, perasaan aku duk borak2 ngn abah di selangi bunyi2...

bunyi suara org meraung la..

bunyi pahat la...

erkk...aku mang buat bodoh, sbb maybe perasaan aku kot. Da name kat kubur, harus la feeling2 seram kan?...


aku diam n bace la doa...ehhhh banyak ea bunyi2...puas aku amati. Sumpah ngeri...

bunyi mcm dalam kotak kayu...

"dungggggg........dungggg...."


banyak lak tu.


ah sudahhh...pastu bunyi suara laaa plak an...
"ok bah, mcm2 lak bunyi adik dgr...pastu xde org lak ha...adik balik la dulu bah...abah lepak2 la ye, Insyaallah. Ade masa adik jenguk abah lagi" - tapi air mata berjurai2. Sempat aku posing dulu....
(tapi aku pasan ade dua bijik keta kuar masuk...tapi dorg menghala ke tempat lain.... dan paling tak tahan, masa aku sampai ade team budak2 motor makan buah mangga kat bwh pokok..betul2 kat kubur..kejadahnya kau makan2 kat kubur????)
*schizo sgt kan? pe aku kesah????*


-tgh makan maggi..sadis, busy sgt2-

No comments:

Post a Comment