Friday, April 29, 2011

Okay cerita Penang

Salam, aku balik dr penang tgh malam rabu.

Yeaaa, semalam aku nak upload la pic. Transfer2 ke PC. sekali corrupt. Ko faham x?



yes, semua ILANG.



dan aku down.

tapi xpe, aku tak rasa nak nangis pon walaupun ade 8 album and 215 lagu dalam fon aku tu.


Kesalnya. Tapi tatau napa aku cool.



Anyway, seronok gak la ade course jejauh sikit ni. Dapat relaks, walaupun otak tak relaks.

Yerp, aku stay kat Bayview. Seronok..jalan senang (sebab dulu2 aku masih igt jalan lagi)



terus feeling nak duk sana.



haha..kenyang la makan pasembur!

nak makan nasi kandar beratur, bapak la lambat de bukak! Jam 10mlm.



dan paling happy, disebalik course yg aku pergi. Secara tak tersengaja nya dah terjumpa one of my fren dalam Friendster n FB.. (maknanye dari zaman Friendster lagi sampai la ke FB ni ha...)


Kahkahkah..


isu nye aku nampak status de "padang kota". Aku pon bukannya selalu komen2 de. Mane2 yg aku leh LIKE. aku LIKE.



so aku terus komen.

then de g komen kat wall aku.



"see you"



mula nya aku mcm, maybe de ade course kat Bayview gak la...so esoknya. Masuk la kelas. Happening ah.


aku cam biasa, muka xde perasaan... (terus rasa nak tacing..banyak tahu tak aku snap pic)

then usha je la..xde pon...mamat lam Fb aku ni. Then aku cite ngn partner aku..


tapi partner aku ckp;


"laa...bukan mamat tu satu lif ngn kita ke semalam?"



baru aku teringat. Malam semalamnya, masa aku nak kua jalan2 ke padang kota. Ade kelibat mamat tu naek lif...kahkahkah...rupanye tu la de. Comel sgt. Cuz lam FB nampak mcm bagak je orgnye.



terus rasa geli hati. Then de pon msg kat inbox bagai.

Then baru aku nampak, sebab de kena duk depan...hahahaha.



dah, tu je la ceritanya. Nak cite lelebih kang. Kena tampar plak aku ngn other half.

Aku igt de kerani. Rupanya same ngn aku. Siap cakap "i from UITM okeh"...




nice 2 know u budak yg bajet-berjambang-bmisai nampak macho la kan?...hehehe.. peace mizzy!



*tgh tgk wedding putera idaman kalbu masa zaman kanak-kanak kawen..oh damn gojes lah baju kate...hahaha*

No comments:

Post a Comment