Monday, April 4, 2011

Mganjing

Haha. Aku bukak FB, aku nampak ade org menganjing2 kan aku.



Actually, de ni kwn aku. De ok, tapi KAKAK nye yg HOVER. Yeee...kau mang BANYAK duet, sbb tu pakai tudung ARIANI.


selambe je ok, de kate aku ni pakai tudung xde CLASS.



ye, kau kan anak tokey kilang ON seremban. Harus banyak duet.




cishh..aku relaks je, selambe kutuk2 aku. Aku perasan benda ni since adik de dapat naik pangkat dari kerani ke executive.


yelah, pandai kan. Degree kat kolej mano tah. Aku x kesah lah, tapi ape hak kau menganjingkan aku plak?




setiap post aku kau kutuk.

hari tu kena setepek..isu psl status FB aku "aduh, kerja banyak plak..dahlah stayback"...



de sound.. "KERJA sampai bila x abis-abis.. DAH mati bru abis..hahaha"



aku mcm menyirap la.. kau tiba-tiba nak sound2 org pehal. Yalah de perlecehkan kerja aku. Oh, ye..de tatau ape tugas aku sebenarnya n aku kerja kat mane. Takpe la, sebab de pon kerja ank tokey kilang. Tahu ape kan?



Aku balas "sape kate mati takde kerja? tu yg nak menjawab tu kira kerja gak tu"



terus senyap...


yg penting..name kau lau da solok, solok la..takpayah lah nak bgtau semorg name kau TOWN.

hati aku mang panas, lame aku tgk peel de ni. De mcm xleh tgk org lebih... walaupun adik kau executive, tp tgk la kat mane. Lau executive kat TNB ke..ade ampun la nak berlagak...



ni berlagak abes.

No comments:

Post a Comment