Friday, April 15, 2011

cerewet atau pun complicated

Morning.


Aku pakai jubah pepel, shawl warna warni. Suka hati aku je kan?


Mcm ni, aku rase aku ni terlalu complicated atau pon dah terlalu cerewet. Mcm pagi ni, aku beli bekpes. Nasi lemak kerang.



Fine, jenis aku. Aku akan belek tu satu2. Mean, nasi tu kau tolak2...kerang tu kau godek2..baru makan.



Then aku baru nak suap, aku ternampak anak ketam kecik dalam sambal kerang aku.

Aku dah mula rasa tak best.


Aku buang tepi, pastu aku makan. (bace bismillah ok)...

Perasaan pertama melihat anak ketam kecik td buat aku terfikir2.



"sah masa masak kerang ni mesti x betul2 kan? lau x camne leh sesat menda alah ni???"



kunyahan pertama terus aku meloya. Sebab otak da setting bukan2...

aku rasa kerang tu mcm aku makan kura-kura yg aku beli malam td.




Bluweekkk...






now, aku tepikan kerang..aku makan nasi tu ngn telur rebus. Disebabkan otak da mcmtu. Terus semua jadi negatif.



Tapi perlu ke, aku nampak ulat sampah kat tepi telur tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu????!!!!!!





like i always said. HATI aku betul. Lau aku tak tenang tu, maknanye....



- fine -



aku x de selera nak makan n amik gambar menatang ulat sampah tu!

No comments:

Post a Comment