Thursday, April 21, 2011

kepenatan..series

Pic Sly~ yeay...tapi aku panggil de BABY.
Fuhhhh bijak n kiut! Rase nak geget2 hidung de...syg gile kat budak kecik niiii!


ke hulu ke hilir aku bawak de.




See? membuta. Dalam air pon leh membuta...tapi memang comel sangat2...geramnessss.

Pastu ngigau2 plak tu. Japg mate lelap2 sambil tangan kepak2..tatau la ape yg de mgigaukan nya...alolololo..(gedik ke?mesti rase annoy gila an?)


tadaaa...baby da bangun.. see? terus nak mgadap muka aku kan? auuwww..


amacam? ade muka mcm ibu kura-kura tak? ngehhhhh...


-cite semalam-



**********


OkOK..back to reality. Hari ni Sumpah la penat, aku type pindaan td mau nye tsengguk2. But, bos check2..takde salah pon after that.

*dlm tidur masih fokus terhadap kerja*


bukan tu je, kadang2 aku kat rumah terlelap. Mesti aku akan terkejut2 mcm seolah2 aku kat opis.


sadis. Punca2 kakitangan awam mengalami masalah mental. Macam aku lah.


Cuma dlm kelam kabut td, sempat gak aku tolong printkan assign. n lepas tu bindingkan sekali. anak bos aku punye.


fuhhhh..


turun tangga...*LIF*

laju-laju bagi kat budak tu.


"terima kasih kak"


haih..mekasih je? penat kot gua lari2 pakai heels 4 inci noks. OK just kidding. Gua x segedik itu nak tgedik2 kat anak boss.. so not me lahhhhh... *POYO*

bagi, senyum dan blah.

btw, aku bukan KAKAK laaa.. aku sebaya kau kot...dr 5 tahun dulu kot kau panggil aku KAKAK.

*yela, sbb kau student an? maka otomatik rase mude sentiasa*

hahaha..series kelakar...bos kate anak de single. So ade yg interested? Good looking gak la. Student UM amik master..tapi tatau kos ape.



hasil muka lari2 anak selepas hantar assign. kat keta budak tu. Untung laarrr..


Btw, esok Jumaat. Happy? Harus happy, raffz akan diservis untuk perjalanan jarak jauh ke-3 sepanjang 3 tahun aku memandunya. Destinasi? Biarlah rahsia.


sly? aku bawak la kot. Sian plak nak tinggal umah..



ehh...5.30pm?


nak balik la.. Mau rehat2, gua series penat dan lapar...


Byee






No comments:

Post a Comment