Tuesday, March 22, 2011

Pengidam yang overr

Salam semua~


Selasa sudah, emosi aku stabil walaupun hampir naik hantu. Haha..asal cik merah usha aku je, dan2 naik hantu ye?


*ko pikirrr ko je leh naek hantu kak senah oi?..aku pon bolehhhh ah...kuikuikui..gile di situ*

maka aku sedang dilanda bulan mengambang, patutla makan pon mcm membela jek...

aku mang getis lately ni. Harap ampun...ni muka mengidam Durian namenyeee.....

so semalam other half jemput aku, heboh psl nak upgrade basikal. jadah kau, basikal baru 3 hari..kau nak upgrade2..lempang tahu la..

"nanti abg kayuh basikal sampai putrajaya...rosz pikap abg ekk..pehtu antar abg balik semban balik"

aku jeling je...hahaha..beli basikal ea..sampai kat 1k ea...haihhhhhhhhhhh! ni nak kawen ke nak ape ni? x reti simpan duet kot?....

so aku biakan de dgn angan2 murni de. Alaaa..xpe la de maen basikal dr de main menatang lain?betul?...menyihatkan badan...kahkahkah~

Balik terus g pasar malam.

"ehh mane kau tau kat situ ade pasar malam?????" - harap maklum, tunang aku sewel sikit. Kejap aku, kejap abg...

"aku tahu laaa..muaaaahahahah"

"okok, beli durian ye..nak beli bape? 2kg cukupla ea..?"

"aku nak sikit je, bukan banyak..dapat sebiji pon ok"

sampai la kami..walaupun hujan. Ehh..pelik, mase aku kat lori durian tu. Takde plak org, aku nak beli je..tibe2 bduyun plak..terus tak sempat pilih2..abg tu yg pilihkan...3 biji n kupikkan...

Toinkkkkkkk... 5kg dik.. RM49~


Other half byr dgn riang ria..tapi aku terkebil2.. rm49??????

pastu de bebel2..

"ahh kau takyah nk kedekut ahhh dgn makanan..makan je la..."

"series ek..tak sedap, keras..aku campak balik kat abg tu" - standard la, emosi org piyed..

.

.

.

.

.

.

.

.


3 biji - 5kg = RM49



fuuuuuuuhhhhhh...terbaeekkkk lah...lembut gileee n sedapppp


settle x sampai 8 minit. Hahaha

then g Giant, beli2 barang...ok, lepak ERA sambil melantak eskrem..tgh2 sejuk tu..gile.

balik.

citenye, pad yg aku beli tu..dalam plastik tu...nape kau angkut sekali??????!!!!! eeeeeee buat kemarahan aku betul tahu x!

malam tadi baru aku pasan plastik yg aku beli pad tu takde!

urghhhhh....sengal tul de tuh!..nak marah, memang marah...tapi tu la deh~

No comments:

Post a Comment