Tuesday, March 1, 2011

Fai Dear

Layan pic dulu kay~
hahah...
26/2/2011


suspen ek?

the girls~ mesmerize. Ok, kelakar ek..tipu ah zaman sekolah2 korg takde name geng.
name geng aku Mesmerize~

our team- suhaina je baru masuk geng ni mase form6


she's the One & Only- my Fai. Dari dulu aku ade cite psl de ni.


dan...menten SELIMMM!

congrats dear, for ur engagement! Lawa sgt!


future mother in law.
dear, aku happy sgt bila kau ckp kau nak tunang dgn Lan mase hari tu. Tak sangka, kau tunang gak. Hehehe..puas aku suh kan?
Amin.
Insyaallah, bulan 6 ni majlisnya.
banyak pic, aku update later k.
*tgh buat maklumbalas+talking points*

2 comments:

  1. best tak kahwin?

    header kamu lawa lah...nice...

    ReplyDelete
  2. kawen?

    belum lagi laaaaa..
    hehe.. yeke lawa?

    mekasih..terharu
    :D

    ReplyDelete