Thursday, March 31, 2011

Khamis

Salam.



Okay, mlm semalam balik jumpe other half. Temankan de makan. Semalam balik kerja dalam jam 9pm terus je balik. Mandi-mandi.



The best part, meluat je ok. Gurau2 ngn aku plak. Dah lah perang dingin, suka sgt kasi hati acik nih marah kan? Haaa..meletus perang. Tapi bila jumpa, kau gurau2 ek...




De punye peel kan, lau berborak-borak. Mesti tangan de nak tepuk atau cucuk tangan kita...alaa..susah aku nak xplain.



cthnya : "weh..aku kan tgk discovery channel tau, pasal kucing (tangan de akan tepuk kau)...bla bla bla.. "


(pastu akan tepuk lagi tak pun cucuk2..kuat lak tu..tak paham aku lahhh) joyah kan?



*dulu aku buat camtu gak kat isz, tapi masak aku kena marah okehhh..hahahaha*




hahaha, igtkan da tak sayang aku lagi. Bahahaha..

No comments:

Post a Comment