Tuesday, March 22, 2011

mimpi

over kan. Sehari nak posting entry bebanyak...
malam td aku mmpi alien battle los angeles tu tembak aku. fuhhhh..
aku drive keta, tapi alien tu tembak2...aku lompat keluar, guleng-guleng cuz keta aku meletop..
sambil lari n tembak ke arah alien2 tu.. Aku masuk ke dalam shopping mall yg da hampir nak hancur kena bom...
gila suspen.
de tembak real weh, terasa sakit tangan n badan aku...nak2 plak part de tembak2 bangun tu, serpihan2 tu kena kat aku. Perit...
Tapi part yg aku paling risau, tgh aku duk usha-usha. Rupanye alien tu belakang aku nak tembak jarak dekat.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
- It's a beautiful night, We're looking for something dumb to do. Hey baby, I think I wanna marry you.... - ringtone mesej aku masuk... sekali other half kejutkan aku bangun tido daaaaaa.....
berpeluh2 ek aku..walhal sejuk kot... hahahahahaha...ape jadi agaknye lau mmpi tu diteruskan?
(a) aku mati kena tembak alien?
(b) aku sempat larikan diri
(c) babe, mimpi aku kan? harus lah aku mesti jadi heroin dlm mimpi sendiri
ok dah. nak sambung makan jemput-jemput udang terkelonyot ni with sambal ayam~

No comments:

Post a Comment