Wednesday, March 23, 2011

*mish him*

muntah2.. hahaha..bila ade depan mata, memang kerja nak bergaduh je. Takde la aman dunia tu.
Cish..
Wehhh..korg2, ade apa2 petua untuk naikkan berat badan x? Aku dah suh dia ikot cara aku, tak berhasil.
haihhh..mau bagi makan ape ni tuk gemuk kan dia???...risau oh.
(Hahahaha..ayat cover, supaya aku tak nampak janggal la sebelah dia)
Aku stayback ni, setting otak kaw2...Sabtu kerja lagi.
Ujung bulan, lu fikirlah sendiri.
$$$$
haha..kidding.
Terer gila saiko otak.
Aku baru lepas makan claypot ciken rice. Kenyang walaupun lidah melechoorrr..
- panjang umur, other half baru je kol...hahaha..aku suh de temankan aku, YM...de cakap;
"Ym ar, teman org kerja"
"alaaaa..malas la, nak tgk tv..lagi pon sakit buntut ah duk kat kerusi lame2.."
"tu ar suh makan bebanyak takmau"
"ape kaitan lak makan banyak????"
"makan banyak2, bia gemuk..baru ade daging kat buntut...duduk pon x sakit"
"ahh taknak la, nanti buntut besarrrr..hahahahaha" --> keji ea, kau perli aku kan?!

xoxo~
start 28 March ni, bermula la saat2 detik2 indah waktu mula2 kawan...kuikuikui...x sangka pejam celik pejam celik....


nak puisi2 lah;

Disini bermulanya detik bersama,
Kau melafazkan rindu dan kata bahgia,
Kau bawa ku ke awan yang tinggi,
Kau bertahta dihati,
Detik bersama…
:-P

No comments:

Post a Comment