Monday, March 21, 2011

akhirnya

Boolat kecik boolat besar...sangatlah boolat. Maunya tak boolat, sehari makan 4 kali. Hahaha..


sabtu lepas.


tiga LIA~ hahaha..tiga serangkai..satu row..same je x betul otaknya.


Okay. Sabtu lepas kan kerja, then other half rajin layankan aku...hahaha..memandangkan de pon terliur same kan. Maka bgegas2 semata-mata untuk mendapatkan seketul dua pancake duriannnn...
*haha..best seller okay*

nyummyyyy...gile sedap..rase duriannn sesungguhnya.


ni adalah makan semalam..sian aku tinggal sorg, maka aku memasak di JJ semban. Fuhhh bapak punye bosan. Tatau mau makan ape. Buringggg..semua full. Yg ade..kodai joni jekkk..
so makan la kat Joni.
tu jek.. Yg pasti, aku akan berada di pasar malam taman telawi/taman ampangan.. untuk mencari duriannn..acikk ngidam.. (sambil usap2 perut.....)
overrrr..
ape2 pon, aku nak ucapkan congrats kepada 3 rakan ku yg bersalin pada 18/3/2011~
rosmilaily aka bini pakdop - syaffiya nageena
Tkay - mohd irfan
kak isma - faiq aiman

2 comments: