Monday, August 30, 2010

tak penat2?

Weekend ku..

Biasalah, sesi kemas uma..haha..bsepah2 ok. Bile nk settle tah.

Hari tu berbuka kat Bangi, then pegi ke Alamanda..muakk balik2 situ. Tp duk temankanla si Dijah nak cari kasut raya..aku dari takde benda nak beli...terrrrr...pau plak an..hehehe..seb baek encik bf paham yg aku ni tak byk sgt bunyik...dr tak banyak bunyik terus de ckp..

"nak amik la..sian plak..."

tapi aku adil, aku amik couple set..hehe..btw aku jarang tukar pfume..abes, aku akan beli yg same...setia kan...


Then g Danau.

kuikuikui.. Danau...Serik, aku mang taknak pegi tempat tu. Tp dijah nak sgt pegi.. Ok puas berjalan..balik, aku cam biase..membute..tau2 da sampai..rupa2nye masing2 bwk laju.. da ngantuk kan...


ke-esokkan harinye..bersama Angah Dijah Me & Wafi...

Tu belakang tu, budak nak kawin..tah usha ape kan? hikhikhikk.. tak sabar ye tak..sabar dijah..sabar...tak lame jek lagi.

hahaha..siap muncung2..*excited gak eh??* just kidding!

happy..hahaha.. mau tak happy, pfume dapat..bling bling dapat, kemeja dapat, coat shoe dapat..

Baju kurung? belum beli..hohoho...kuih raya? Baru dapat 2 jenis..masih ade lagi...Tahun ni igt nak pakai jubah la..cuz tudung awal2 aku da beli.....

No comments:

Post a Comment