Wednesday, August 11, 2010

Jam 3 ptg

Camna korg punye perasaan hari ini?
baik?
x baik?
sgt2 tak baik?
aku boleh dikategorikan. Sedang2 aje...
kes roadtax aku masih tak settle.
dugaan.dugaan.
dah bayar saman.
tapi bank kata bukan saman yg tu.
3 ratus aku terbang.
3 ratus tu aku boleh dapat baju yg banyak.
boleh makan di windmill selama 10 hari.
boleh dapat flash!
urghh..
skang ni tatau saman ape. Bank tak dapat kesan. Call trafik putrajaya, bagi jawapan paling best.
"kami tak dapat nak check saman, satu malaysia tak boleh"
abes tu sampai bile? hampir dua minggu aku bwk keta tanpe roadtax!
sakit jiwa la..
menyusahkan org.
dahla aku tatau pon ade saman lain. DUA plak tu!
eeeeeeee...geram!
abes cmne?
cmne????
tolonglah faham.
lagi 4 jam setengah nak berbuka. Ape ea menu hari ni?
aku tgk kat blog si sunshine td.
cam sodap je nasi kerabu tu!
hari ni berbuka kat opis la gamaknye. Lambat balik, minit tak settle.
minit oh minit!
2 ok.
ade 2 yg perlu diselesaikan.
****** i misyu la luv******

No comments:

Post a Comment