Wednesday, August 11, 2010

berbuka puasa

Untuk hari 1st ni. Sedih la tak dapat berbuka dgn mak.
huhu.
kerja banyak kan. Td bajet kuar 6.15pm nak cr kedai makan. Mau tapau nasi kerabu. Aku punye terliur tgk kat blog si sunshine tu ler.
dgn semangat2. Aku pergi la ke foodcourt p9. Teja. Pelik, x ramai org..sebab parking x banyak keta.
dgn lajunye naik atas. Yeaaa...pusing kiri, pusing kanan. TUTUP?
apakah?
mane mau cari makanan ni? bisik hati aku sendiri.
yelah tak koser plak nk redah jem kat bazaar ramadhan putrajaya ni...jam da 6.45pm.
Urghh..mamak?
lagi la kembang tekak time2 gini. Takde napsu utk mamak.
So terfikirkan restoren yg aku duk makan nasi kukus. Sedap gak. Usha la..mane tahu bukak ke..sekurang2nya aku makan masakan org melayu. Nasi kukus, nasi kukus la kan...xde rezeki nak makan nasi kerabu.
laju2 pegi p14. Yeahhhh..sampai..laju2 masuk..terus terpandang sesuatu. Kat citu gak aku terjerit.
"nasi kerabu lahhh.." osah jakun ea kan?
aku da berseri2 muka. Niat nak makan nasi kerabu tercapai gak. Alololo...laju2 je tapau..hehehe..ok la, not bad. Cuma budu de masam bona...
Alhamdulillah. Kenyang~
*tak gayo nak kuruih napak eh..asal eh bkoba2 nak diet..bajet tanak makan nasik..silapppp bosa..den lantak an korabu tu gak..try esok jolah gamak eh*

No comments:

Post a Comment