Monday, August 9, 2010

penat-rest-b'day-shopping


Kisah seminggu.

Poyo sikit, aku bru nak merasa kan.. hahaha.
walaupun hari bekerja, ko gagahi jua untuk membeli belah...



watak utama. Opss....haha muka manusia yg duet nak lebur.


berjalan2 mencari sesuatu. Benda ni de janji nak bagi..ok aku bukan materialistik ea. De yg janji nk beli.



monitor ~ haha..best2



"laa membazir la beli, kan next2 time bleh beli" aku cakap..lam hati? Hanya tuhan saje tahu.



lepak2 isap rokok. Bg ade mood kejap..haha busy plak org tua ni..phone asek la bunyi..haih





ok tipu la kan.. lau tak suka.


jeng jeng! mekasihhhhhh syg. poyo ok..


jujur aku ckp, aku tak merasa an nak pakai cmni. Ni baru dpt..tu pon prezen.. (utk sesuatu sebenarnye...)






aku tak mampu nak pakai handbag mahal2..ni je mampu..tu pon beli time SALE ok.


oh awek yg kedekut? Tahun ni bufday other half aku bg selipar je. Takpe ke?de pon mcm bersyukur abes je bila aku bg selipar tu. Tanpe balut ok! keji kah?

muka baru bangun tido pada hr minggu bile emak aku suh g beli bekpes kat Labu. Tanpe sikat-cuci muka-kumur2..haha serabai..



auuuhh..ABG ke? hehe..ni adik de yg beli kek. Aku hanya tetamu yg dijemput. Bahagia noks. Tapi cupcakes yg aku order tu. last minute org tu ckp x sempat nk buat..sedihhhh!

Mama dia, adik de, aku n de. Ok la.. happy family gitu. Borak2 kejap sementara tunggu my gf roger n out.

Planning ke icity utk 2nd time. dah ade kamera kan? harus la nk pergi mgedik2.

other half n pasangan dijah kan tak jejak lagi tempat ni. Sempena bufday de, pergila kami berenam.



layan kan aje ea pic2 ni.





gedik. malu i~


ok..yg dua ketul belakang sane tu sempat aje k!


LIKE THIS~





oh kali ni bru la other half senang nk bergambr mesra2 ngn aku. Kalau tak!Payahhhh gile...

ok la..tu je pon entry aku...happy sgt. Pic kenduri nnti2 la update..ni pon mcm besapau je..

No comments:

Post a Comment