Wednesday, September 1, 2010

MERDEKA

Oh yes..
Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Yg Ke-53 Malaysia!
~aku ngantuk
~emosi tak stabil..maunye babe..aku g cucuk duet kat atm..ditendangnye kad bank aku..try sekali lagi..terus tergendala..fineee..aku g cimbeng..dapat..check2 baki.. waihhhh!!! mne 650 aku lesapp?? walaupun 650 pon...tp time2 ni mang sgt2 diperlukan.. g ambank wat report..ohh tolong kembalikan ngn kadar segera..aku nk byr tudung n kuih muih nih!
~tgh usha jubah.
~tgh rindukan encik bf yang skang sudah mcm org tua. Yeaahh..siyes tak tipu. Muka garang sebab, de belajar simpan misai n janggut. hahahaha!
~tgh konpius..betul ke semua2 tindakan aku ni?! silap2 makan diri nih.
~lapar
~keraguan *sambil nyanyi2 lagu abg nuar zain
~oh..bufday isz (eby)..hey hey..hepi bufday gemok! mish ya much!
~ape lagi yg berlaku ea?? ohh..dapat duet 500..mekasih2..duet tu tak sempat rase bab terus g bayar keta.
~pinggang aku 28? betul ke????...sbb semalam berjaya mlevi's kan diri di gardens. Sbb yg kes hari tu aku beli..size 33..so itu suar hanye duk lam almari..malu katanye..sbb bile pakai jek nampak half butt
~yes..aku tak tipuuu...28 ok..dr size aku yg 33 tu..*oitt oit..jgn salah faham..lain jeans, lain sizenye..*
~oh cik bf suke dpt kasut kulit..dr gayungland.
hohohooooo!! duet manyak abis.. tp baju kurung haram J nye aku nak beli.. tp ade sumone sgt baik hati mau belanje sepasang baju kurung...on aje lah.
dah dah..aku nak g bazaar ni. Mau kirim??..
*ape nak makan ni??????

No comments:

Post a Comment