Wednesday, September 8, 2010

sudah tiba masanya..

Wah da rabu?
Aku kerja lagi nih. Relaks la...hehehe..bosan. Ofis mcm da kurang staff je. Igt mcm nak half day je lah hari ni. Agk2 boleh ke?
Walaupun kampung aku kat Gemas. Bunyi cam jauh gak..
Family aku sah2 nye dah gerak balik. Nak kemas2 bagai...Yg pastinye kereta mesti penuh.

Jalan mesti jem.

roadblock mesti banyak.
aishhh...

Baju kurung tak beli lagi. Jubah? Tudung? sudah ade..haha..penampilan istimewa pagi raya. Berjubah gitu.

Saje mencuba...nampak sweet bile tgk org lain bjubah2 besar2 tu..manelah tahu nanti2 lepas raya aku dah bertukar penampilan ke? Insyaallah.. mudah2 an


ni anak2 buah aku sume yg da besar. Oh..suke si tyra tu. Akhirnye dapat gak rebonding.sudahnya potong cmtu. Tak ke sebiji cam muke mama de? Nampak matured plak..

ni plak makshu de yang tak sedar2 diri. hahaha...skang ni rambut aku sudah melepasi yg sepatutnye. Panjang berjela..naek muak aku tgk..Org keliling pon rase rimas.

bila la nak potong. Ramai plak yg menentangnye. Hihihi..ikotkan nak potong pendek cam dulu2..tapi mengenangkan muke ni bulat. Badan pon bulat..batal aje la niat suci nak berambut pendek tu.

aku pon tatau nak cite ape la ni. Cuma nya seronok nak raya. Sedih hanya satu perkara. Ketiadaan abah je.
Insyaallah, aku akan gerak balik kampung pagi raya. Jenguk kubur de kat Seremban dulu...

*bdebar2 gak ni nak tunggu pengumuman raya, buat nye raya esok..alamatnye?..hehehehe...ucapan aku buat esok k~*

1 comment: