Thursday, September 23, 2010

23 September 2010

ada apa dgn tarikh tu?
takde ape pon. Da khamis, kepala masih pening...skang ni aku susah nk mgunyah. Alahaii sakitnye rahang n gigi aku.
semalam dapat gak aku makan nasi lemak *nabil* tu. Hey name tu melekat since dulu de kerja kat kedai nasi lemak mambau tu.
so mlm td aku makan kat branch de yg mang bukak time malam di seremban 2. Pueh hati! Duk teringin nak makan. Paham2 la..org sakit kan?
batuk aku pon bunyi cam kronik.
problem ni. Banyak benda tak sttle..aku tgk barang2 tu terdampar je tak berusik!! hoi sape nk kemas kan? adekah aku yg akan buat sorg2? matikkklaaaaaa...........

1 comment:

  1. selamat ari raya ek cik adik ditujukan buat awk n seluruh family..maaf zahir dan batin..
    sedih tgk kubur kat bwh ni..al fatihah utk ayah awk ek..
    semoga cepat2 sembuh ek..take care dear..^_^

    ReplyDelete