Tuesday, September 14, 2010

Pic raya den yg sumo eh syok sendiri

Tgk la pic2 aku yg syok sendiri ni k~ hahaha...perasan gilo!

ni baru lepas sarung tudung ni..muke obvious gile syok sendiri..1st day raya mehhh! Walaupun aku sampai jam 10am kat kampung.

(lari dr buat kerja2..oh tidak..aku x keji..aku g kubur bapak aku dulu k)

pastu amik gambar ngn si danish..pelik tul..buat muke blur lak mamat kecik ni.

anak buah sulung aku. Tiyra

Then berjalan2 ke rumah Makteh..beramai2..kat sni kami semua berkumpul. Semua ok..

actually byk pic..tp penat..pilih rawak saje. Ni aku n Angah aku. BESAR kecik HITAM putih.

haha..selenga ok? aku selalu lost. Ni anak sedara aku snap curi2 lah ni..tak tahu yg aku duk layan mata. Kekenyangan la kata kan..daging saje aku bantai..sah2 perut terus besar n mbobok2.

Then balik rumah balik menanti saat2 umah kami diserbu sedara mara plak..almaklum pagi2 jiran tetangga da mai dah..sampai kami takde mase bgambar family tahun ni.

ni plak raya kedua- nak pergi Sri Menanti.

OTW semangat la kan..tp aku membuta..tu gune nye sunglass..tp kakak aku pandai..sebab balik tu aku jadi mangsa kena drive. Mlm ok..mlm..dr Sri Menanti ke Gemas..agak besapau lah..

lepak2 Sri Menanti..lam 11.30pm gerak balik Gemas. Bygkan jalan golap..aku bwk keta ala2 rider..sbb keta abg long aku depan aku kan men laju bdesup2 pegi nye..


ni aku gedik. Sebab da tergatal birah nak balik Seremban. hek hek hek..terus bdepot2 badan muke kan?

hoi hoi..korg tahu tak raya aku ada lah paling teruk n sadis dlm sejarah aku hidup. Uwa uwa. Aku perang dingin dgn encik bf since Khamis - Ahad tahu tak! Sadis sadis..terus rasa mcm single sampai tua.

hahaha..aku ayat power kan? harus la dah ok, walaupun ade gaduh2 manje kucing miau2 gitu.

Dahla di sengat lebah. sakit *nangis2* mcm budak kecil. Abg aku gelak2..ok ok..xpe xpe..mentang2 aku ni manje...*tibe2*

okay la. Nnti2 aku upload laen la..kasi korg jelak muntah2 hijau.. hahahaha..PEACE.

No comments:

Post a Comment