Wednesday, August 26, 2009

the same things

benda yg da biase. Naek jelak org laen dgr.
encik ex menghamun n memaki aku. Tak sudah2 di 'sial'kan aku. Masalahnye aku cume nk de sedar yg de tu dapat title 'bapak org' dah.
siap ckp yg hubungan aku ngn the boyfie takkan lame. tah ape2 lagi yg di merapukannye!
naek geram. Naseb baek bpuasa. masih sabar... kelakar ok. Mcm budak2 ayat de. 'fuck' sane, 'sial' sini 'bodo' 'bongok'..mcm2 la.. kasihan ko ni.
ko mental ke ape. Aku mang x akan terima ko, sbb ko tu laki org lah!!! tak payah la meroyan n samekan perangai ko same ngn the boyfie. Ko takleh nk samekan semua lelaki perangai cam ko wehhhhh!
ishh..seriau aku, mcm ape tah de mengamuk2 lam ym.
"ko jgn tipu hati ko lah"
lerrrrr...dengan yakinnye de ckp lam hati aku cume ade de. GILOs...
mcm2..lantaklah-yg pastinye tak sabar tunggu bbuka. Slurrppp..slurpp..menu kat opis ri ni adalah:
(aku bbuka kat opis saje)
nasi putih+sup ayam+ayam masak merah n air sirap.
eeh..japg nak berbuka dah.. selamat berbuka semua!

No comments:

Post a Comment