Thursday, August 13, 2009

aku adalah

aku bru elok demam (neway aku tatau nk klasifikasikan penyakit ape yg dtg secara tibe2 attack otak aku, badan aku n perut..sekaligus membuatkan ko pitam2, muntah2 n cirit birit 24 jam tanpa henti..)
oh ye, memory kat otak sy suda mula full. So ade byk benda sy kne remove ye kwn2...bab kepala aku n tengkuk teramat saket bile aku cube nk igt2 (flashbck). Nak2 plak tgh cube igt mane letak brg. Mang la otak aku terus hang...
So buat mase ni, aku tak leh nk berblog bagai. Bab otak aku akan saket serta merta.
Aku tgh berehat-esok smpi ahad aku berHOLIDAY ke Langkawi-
Takde mood nk ke sane.
(hari ni aku dtg opis, kepala aku saket. aku down.. aku nanges mcm bodo lam toilet OKU. Bukan sebab hal berkaitan opis..tp aku tatau nape aku DOWN. Lame sgt tak nanges kot, nak2 plak tertengok pic2 lame. Boleh? da nanges baru ok.. n i feel so much better)
Insyaallah esok aku cite n upload kejadian utk seminggu. Sile muntah siap2

2 comments: