Monday, August 17, 2009

Jangan Nakal

Semua tahu kamu cantik
Semua tahu kau menarik
Kau bidadari terhebat
Membuat cintaku makin kuat

*
Kadang2 ku cemburu buta
Saat ramai mata terpesona
Terlebih saat ku mau pergi
Bisa hati kau ada dicuri


Please Please Please
Kamu jangan nakal
Ku pergi sebentar bukan untuk curangimu,
Wo…oo

Please Please Please
Kamu jangan nakal
Nanti aku datang bawa yang kau pesan
Diriku untukmu…

Semua tahu kucintamu
Semua tahu kau milikku
Ada pun yang memandangku
Betapa beruntungnya aku

Ulang *

Bukan aku terlalu
Mengawal sikapmu
Ku hanya terlalu
Terlalu sayangi kamu
Ampunkan aku terlebih-lebih
Jagakan kamu
Ku cintamu
Kau cintaku

Ulang *

Diriku untukmu
Diriku untukmu


hikk..aku dgr lagu ni tak silap bulan 7, mase tu the boyfie g kerja jauh. De terdengar lagu ni lam keta. Terus de bg kat aku. Ha ha ha- jgn salah faham. De bukan jiwang, tp lagu ni mcm comel2 jek...

BTW thanks 4 loving me-

No comments:

Post a Comment